• 21 listopada 2024

Oprogramowanie CRM dla biur nieruchomości i deweloperów

​CRM, czyli zespół narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, to rozwiązanie wykorzystywane przez firmy z wielu branż. Z tego oprogramowania korzystają również biura nieruchomości i deweloperzy. Jak CRM wspiera działania pracowników z sektora nieruchomości?

Czym wyróżnia się CRM dla biur nieruchomości i deweloperów?

Dostępne na rynku oprogramowanie CRM ma jeden cel – wsparcie pracowników mających kontakt z klientami. Każda branża ma jednak swoją specyfikę. W przypadku sektora nieruchomości kluczowe jest przygotowanie oferty spełniającej oczekiwania klienta. Sprzedawca (pośrednik, pracownik firmy deweloperskiej) w pierwszej kolejności musi poznać potrzeby osoby poszukującej nieruchomości i następnie uwzględnić je podczas przygotowania oferty.

Oprogramowanie CRM stworzone z myślą o biurach nieruchomości i deweloperach kładzie też nacisk na kwestię obsługi posprzedażowej. Profesjonalne wsparcie klienta, który kupił mieszkanie, dom czy działkę może zaważyć na tym, czy poleci on biuro sprzedaży swoim bliskim lub znajomym.

W jakie funkcje powinien być wyposażony system CRM?

CRM dedykowane pracownikom firm deweloperskich i biur nieruchomości powinno usprawniać codzienną pracę. Na liście przydatnych funkcji znajdują się choćby:

  • dodawanie klientów – ważne jest jednak, aby nie tylko móc dodać klienta, ale również dołączyć przydatne notatki, które korzystnie wpłyną na jakość jego obsługi,
  • odbieranie zapytań i udzielanie odpowiedzi – w ten sposób cała korespondencja z klientami zostaje zgromadzona w jednym miejscu,
  • wprowadzanie ofert, które następnie są publikowane przez dostawcę oprogramowania – to prosty sposób na oszczędność czasu,
  • monitorowanie skuteczności poszczególnych portali – pozwala to zaplanować i efektywnie wykorzystać posiadany budżet,
  • obsługa plików z mieszkaniami od architektów – dzięki czemu możliwe jest wykorzystanie ich w procesie sprzedażowym,
  • możliwość stworzenia dedykowanej strony internetowej dla inwestycji – to praktyczne, cenione przez klientów rozwiązanie,
  • monitorowanie statystyk i tworzenie różnych raportów – co ułatwia kontrolę i podejmowanie decyzji.

Oprogramowanie posiadające wszystkie wymienione funkcjonalności to system CRM ESTI. Jego dodatkowym atutem jest wersja mobilna – z systemu można korzystać na urządzeniach przenośnych, np. na smartfonie czy tablecie. To sprawia, że system CRM wspomaga pracę również poza biurem.

Ile kosztuje oprogramowanie CRM dla deweloperów i agentów?

Mimo że system CRM to nowoczesne narzędzie, które usprawnia codzienną pracę osób odpowiedzialnych za sprzedaż mieszkań czy domów, to istotne są też koszty. Ile trzeba zapłacić za korzystanie z oprogramowania CRM ESTI?

System CRM ESTI jest oferowany na przejrzystych warunkach – klienci korzystający z tego rozwiązania nie muszą obawiać się ukrytych kosztów. Aktualnie dostępnych jest kilka wersji – zarówno dla niewielkich biur nieruchomości, jak i firm deweloperskich z rozbudowanym systemem sprzedaży lokali. Jak można przeczytać na stronie internetowej CRM ESTI, koszt oprogramowania może wynosić mniej niż 30 zł miesięcznie za użytkownika. To niewiele, gdy weźmie się pod uwagę korzyści płynące z usprawnienia pracy zespołu.

Artykuł partnera

Share :

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Może Cię zainteresować

Na czym polega absorbcja?

​Czy zastanawialiście się kiedyś, co kryje się za tajemniczym terminem „absorbcja”? Choć może...