• Wtorek, 25 czerwca 2019r.

Drukarka laserowa – niezbędne urządzenie w każdym biurze

drukarka laserowa

Obecnie nikt nie wyobraża sobie małego biura bądź wielkiej korporacji bez takiego urządzenia jakim jest drukarka. Słowo drukowane pojawiło się już wiele wieków temu, natomiast prace nad drukarką podłączoną do komputera rozpoczęły się mniej więcej w latach 50. XX wieku. Pierwsze drukarki znacznie różniły się od tych, które dziś możemy zobaczyć praktycznie w każdym domu czy biurze. Kiedyś model, który drukował tekst na kolorowo był luksusem, a teraz nikogo nie dziwią drukarki 3D. Obecnie bardzo popularne są drukarki laserowe, które są najczęściej wybierane do biur.

Jak wybrać drukarkę laserową do biura?

W biurze najbardziej liczy się wydajność oraz niskie koszty eksploatacji. Każde urządzenie biurowe powinno być dopasowane do potrzeb danej firmy. Dlatego warto na początku odpowiedzieć sobie na pytanie, czy w naszym biurze dużo się drukuje. Drukarki laserowe sprawdzą się przy wydruku tekstów, wykresów, grafik czy nawet materiałów promocyjnych. Dzięki temu mamy pewność, że wydrukowane materiały będą wyglądały profesjonalnie. Niezależnie od tego, czy w naszym przedsiębiorstwie przeważają wydruki monochromatyczne, czy kolorowe, warto zainwestować w dobrej jakości drukarkę laserową, która posłuży nam przez bardzo długie lata.

Drukarki mają różną szybkość drukowania. Najszybciej drukują właśnie drukarki laserowe. W opisie urządzeń ta cecha jest wyrażana w liczbie stron na minutę. Jeżeli w naszej firmie nie drukuje się dużej ilości dokumentów, to możemy nabyć takie sprzęty, których wydajność określa się jako 4 do 10 stron na minutę. Najszybsze urządzenia drukują powyżej 40 stron na minutę i są one wybierane przez duże przedsiębiorstwa, gdzie drukarka działa praktycznie non stop.

Kolejnym elementem, na który możemy zwrócić uwagę przy wyborze drukarki laserowej, jest możliwość drukowania bezprzewodowego. Jest to niewątpliwie atut urządzeń, zwłaszcza w biurach. Należy w takim wypadku skonfigurować urządzenie z siecią Wi-fi. Dzięki temu z urządzenia mogą korzystać wszyscy pracownicy, a my nie musimy się męczyć z wgrywaniem sterowników do każdego stanowiska komputerowego. Dodatkowo sprzęt można ustawić w dowolnym miejscu w biurze. Nie musi stać zaraz obok komputera, dzięki czemu mamy duże pole manewru. Jest to bardzo przydatne zwłaszcza w biurach, które nie mają wielkiej przestrzeni do dyspozycji.

gdzie kupić drukarki laserowe

Gdzie kupić drukarki laserowe?

Jeżeli mniej więcej podjęliśmy decyzję o rodzaju urządzenia, które kupimy do biura, to teraz trzeba się zastanowić, gdzie kupić nasz nowy sprzęt. Tutaj z pomocą przyjdzie firma Lobos. Jest to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w sprzedaży urządzeń i artykułów biurowych, odzieży ochronnej zgodnej z normami i wymogami BHP, a także mebli biurowych. Oprócz tego oferuje swoim klientom możliwość profesjonalnego wydruku wizytówek, ulotek czy materiałów reklamowych.

W ofercie sklep.lobos.pl można znaleźć najróżniejsze modele drukarek, czasem także te mniej standardowe np. drukarki do etykiet, drukarki laserowe monochromatyczne oraz kolorowe, wielofunkcyjne urządzenia, a także bardziej tradycyjne drukarki atramentowe. W tym ostatnim  przypadku można od razu nabyć tusze. Użytkownicy witryny internetowej sklepu Lobos mają również możliwość wyboru produktu, filtrując według marki.

Jeżeli zatem dalej zastanawiamy się nad kupnem drukarki, to warto skorzystać z usług firmy Lobos. Dodatkowo profesjonalna obsługa zawsze nam pomoże i doradzi, jeżeli nadal nie wiemy, jaki model będzie najlepszy do naszego biura.

Share :

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Może Cię zainteresować

Co to jest polimocznik?

Polimocznik, zwany inaczej elastomerową powłoką polimocznikową, jest materiałem którego właściwości...